Hello Welcome stranger!!

Login
baner
Registration

Do wprowadzenia

zmiany:
- PROGRAMOWANIE: zmiana schematu potyczki BattleEngine 1.1

dodane:
- TAKTYKA: dodanie przycisku IDŹ DO MIASTA w zakładce MAPA
- PROGRAMOWANIE: dodanie możliwości szybkiego przejścia między sztabem a listą jednostek w sztabie.
- wyszukiwanie gracza po nazwie gracza w zakładce PROFIL
- dodano link bezpośredni do Profilu gracza przy podgądzie jednostek na mapce.
- usunięto błąd uniemożliwiający zmianę przeliczania tur dla graczy bez aktywnego konta Sponsor.

ver. 5.20.7.16, wydana: 8 kwietnia 2014 rok.

- PROGRAMOWANIE: dodanie paska stanu gromadzenia punktów doświadczenia do medali ( profil gracza ) widoczny dla Właściciela medali.
- PROGRAMOWANIE: całkowita przebudowa statystyk światowych i prywatnych gracza WindStat 1.1
- PROGRAMOWANIE: usunięcie konieczności akceptowania dodania własnych jednostek do swoich sztabów

ver. 4.17.7.16, wydana: 23 marzec 2014 rok.

- TAKTYKA: Dodanie możliwosci ruchu po rzekach dla Pojazdów Inżynierów. Koszt przebycia jednego heksa rzeki to 2 punkty zasiegu ruchu.
- TAKTYKA: Zmniejszenie czasu produkcji Piechoty Przeciwpancernej do 2 tur.
- TAKTYKA: Zmniejszenie ceny Polskiej Piechoty na 80 kredytów, Wehrmacht39 na 110 kredytów.
- TAKTYKA: Zwiększenie ceny spadochroniarzy na 250 kredytów.
- TAKTYKA: zmiana terenu rzeki z \"wody płytkiej\" na rzeka. Wpływanie na rzekę dla okrętów jest zablokowane.
- TAKTYKA: zmniejszenie zasięgu ruchu BM-13 Katiusza do 5 heksów
- TAKTYKA: wprowadzenie martwej strefy ognia dla FORTYFIKACJA ARTYLERYJSKA na odległość 2 heksów
- TAKTYKA: dodanie smolotom Hs-129, Hs-129B3, Ił-2 i Ił-2M obrony przed strzałem przeciwlotniczym do poziomu 15 punktów
- TAKTYKA: zwiększenie czasu produkcji Saper do 3 tur i ceny do 250 kredytów
- TAKTYKA: zmniejszenie ceny Sturmpanzer I Bison do 500 kredytów, czasu produkcji do 3 i zwiększenie zasięgu ognia do 8 heksów. Zmniejszenie punktów ataku o 10 dla każdego korpusu
- TAKTYKA: zwiększenie szybkości Grenadierzy Pancerni do 6 heksów
- TAKTYKA: zmniejszenie czasu produkcji stawiaczy min do 3 tur i ceny do 750 kredytów
- TAKTYKA: modyfikacja jednostek desantowych, teraz będą mogły wykonać skok w zasieki, ale tracąc tury i połowę punktów pancerza
- TAKTYKA: modyfikacja armaty przeciwpancernej PaK40 zwiększając jej obronę na czołgi z 2 do 20.
- PROGRAMOWANIE: dodanie straty tury działania za strzał w pusty heks
- PROGRAMOWANIE: dodanie poprawionej gradacji strzału w związku z odległością strzału
- PROGRAMOWANIE: modyfikacja strzału w \"mgłę wojny\", zmniejszenie straty z 50% do 25%.
- TAKTYKA: zmiana parametrów FORTYFIKACJA ARTYLERYJSKA, czas budowy: 2->5; koszt: 1000->2000
- PROGRAMOWANIE: modyfikacja schematu automatycznej obrony przeciwlotniczej, teraz atak automatyczny oplot będzie osłabiony o obronę samolotu przeciw korpusowi przeciwlotniczemu


ver. 3.13.7.1, wydana: 1 grudzień 2013 rok.

zmiany:
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie podglądu składu bojowego formacji ( opcja przygotowana dla graczy SPONSORÓW )
- GRAFIKA: wprowadzenie rozróżniania teremu w grze
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie rozróżniania teremu w grze
- GRAFIKA: wprowadzenie samouczka systemowego
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie samouczka systemowego
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie dostępności pojazdów w związku z doswiadczeniem.
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie waluty premium: ZŁOTO
- PROGRAMOWANIE: modernizacja działania sztabów ( szczegóły w FAQ )
- PROGRAMOWANIE: wprowadzenie różnych wersji językowych gry
- PROGRAMOWANIE: modernizacja plików dzwiękowych
- PROGRAMOWANIE: dodanie opcji składania i rozkładania artylerii kołowej
- PROGRAMOWANIE: dodano wielokrotny skok Spadochroniarzy ( szczegóły w FAQ )
- PROGRAMOWANIE: modernizacja systemu komunikacji ( usunięcie przeładowania stron )
- GRAFIKA: nowe opcje sapera, dodano statek minerski
- TAKTYKA: wprowadzenie pojazdów STATEK MINERSKI
- PROGRAMOWANIE: nowe opcje SAPERA, dodano STATEK MINERSKI
- PROGRAMOWANIE: optymalizacja/przyspieszenie ładowania stron
- GRAFIKA: zmiana panelu dowodzenia miastem
- GRAFIKA: zmiana kursorów sterujących
- GRAFIKA: modyfikacja systemu komunikacji
- GRAFIKA: modyfikacja panelu dowodzenia

ver. 2.0.0.0
- Rozpoczęcie pracy nad Nowymi Wichrami Wojny.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług i prawidłowego działania serwisu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi
close